تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

ما ها!

به قول یکی از دوستانی که وبلاگش رو میخونم بعضی دخترا آبروی همه دخترا رو میبرن! کامنت این دوستمون هم که بی شوهریه دقیقا از همین دخترایی شروع شد که چسبیدن به بعضیا و اونها فاز گرفتن که چی! اصلا از همون موقع ها بود که حرف و حدیثهای ازدواج و اینا شروع شد!

از من با تجربه که همیشه من افراد رو ترک کردم و رکورد دارم که اشخاصی بودن که 7-8 ساااال دنبالم بودن، به دخترای دیگه نصیحت:

هیچوقت ارزش خودت رو بخاطر یه پسر پایین نیار و همیشهههه مستقل باش.

همیشه بدونید کی ارزش این رو داره که حتی باهاش حرف بزنید! اگه سطحش از شما پایین تر بود حتی یه جواب ساده هم ندید!

هفته بعد عقدمه! با کسی که مطمئن باشید اگه یکبار بهش رو داده بودم الآن تو این مرحله نبودیم! همیشه تیکه مینداخت و چیزی میگفت اما من هرگززززززز چراغ سبز نشون ندادم!

خواهش میکنم برای خودتون ارزش قائل باشید و اعتماد به نفس داشته باشید و از اینکه ازدواج نکنید نترسید! ازدواج نکردن خیلی هم خوبه و بهتر ازاینه که شخصیتتون بره زیر سوال وهمیشه حس ضایع شدن رو به دوش بکشید.و خواهشا این رو بدونید: پسری اگه دختری رو بخواد از تمام موانع عبور میکنه بهش برسه! و هییییییچ چیزی رو، حتی کار، بی پولی، هیچیییییییی رو بهونه تاخیر نمیکنه! اگه مکث کرد بدونید خودشم نمیدونه شما رو میخواد یا نه!

+اصلا قرار نبود این پست باشه!

اومده بودم بنویسم که ... که؟یادم رفت! شاید بعدا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد