تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

پستی یا بلندی!

جالبه! دوره های قبل پ هم تغییر کردن! اصلا حواسم نبود که نزدیکه، و تنها چیزی که میدونستم این بود که میخام دوست صمیمی رو بخاطر پیغام دادنش بزنم و اینکه وقتی خواهری گفت دخترخاله ام یه حرفی رو زده موشک شدم!

بعد امروز فهمیدم که آهااا! باز این هورمونها ریختن تو بدن من و سیستم داره آنرمال کار میکنه!

رفتیم مانتو ببینیم با مامان، و بعد با همسر-تو-بی بریم بخریم، که اجازه گرفتم ازش و بدون حضورش خریدیم چون یکی دست گذاشته بود روش و اگه سریع تصمیم نمیگرفتم و صبر میکردم همسر-تو-بی از کلاس دربیاد و بیاد مغازه، تنها گزینه خوبم در جلوی چشمانم دزدیده میشد!!

++یه مورد دیگه هم اضافه شد! بیخیالی شدید!! از اونروزی که با مامان بحث کردم یه چی به ذهنم رسید! اونم این بود که وقتی من با مرگ افراد اینقدر راحت کنار میام و تسلیم تصمیم و اراده الهی میشم، چرا نباید توموارد دیگه هم همینطور باشه؟!! بنابراین میتونم بگم از اونروز بود که من literally استارت شناور شدن در اقیانوس زندگی رو زدم! رسما تبدیل شدم به یه فردی که فقط میخنده و شاده چون زندگی در هر صورت قشنگه! حتی اگه بعضی افراد توزندگیت نباشن!

شاید معدود افرادی باشن که مثل من دوست داشته شده باشن...و شاید همونقدر بی اهمیت بوده باشه همه قضایا...شاید گاهی یاد جی جی میفتم و اینکه به خانومش گفته بود قلب من جای دیگه ایه (مونگوله قطعا، کاری با اونش ندارم) و شاید معدود افرادی مثل من قدرت خارج کردن خود از اوضاع وخیم رو داشته باشن....

خواهری گاهی میگه تو خیلی خوبی، حتی وقتی دلیلی وجود نداره که بتونی من رو قانع کنی که عب ندارهههه، درست میشهههه! الکی تلاش میکنی!!

گفتم چون وقتی یه چیزی از کنترل تو خارجه، باید باهاش کنار بیای یا قبولش کنی یا انکارش کنی چون چاره ای نداری!

و درست بعد جر و بحث  با مامان فهمیدم من کلا عادت دارم قضایا رو بزرگتر از حد معمولشون کنم و گاهی هم خیلیییییی کوچکتر از واقعیت! بنابراین همون لحظه دست از این افراط و تفریط برداشتم...

به همین راحتی، به همین خوشمزگی!

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودم دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 23:16 http://www.ismasood.blogfa.com

قبل از اومدن خاله پری و بعد از اون کلا نمیشه منطقی با بعضی ها حرف زد

اصلااا! کلا نباید حرف زد! منطقی یا غیر منطقی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد